چگونه و چرا یک پت شاپ آنلاین ایجاد کنیم ؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

چرا باید شعبه آنلاین پت شاپ خود را راه اندازی کنم؟

یک حیوان خانگی بعد از مدتی به عنوان یکی از اعضای خانواده شناخته می‌شود و مثل سایر اعضا به رسیدگی و مراقبت نیاز دارد. معمولا صاحبان حیوانات خانگی لوازم مورد نیاز مثل غذا و یک سری لوازم خاص را از پت شاپ‌های در دسترسشان تهیه می‌کنند. ولی در خیلی از مناطق به خصوص شهرهای کوچک‌تر دسترسی به پت شاپ ممکن نیست یا در صورتی که در آن منطقه خاص پت شاپی در دسترسی باشد، امکان این وجود دارد که تمام وسایل مورد نیاز حیوان خانگی را نداشته باشد.
همچنین به خصوص در شهری مثل تهران که ترافیک سنگینی در اکثر خیابان های آن وجود دارد، مردم ترجیح می‌دهند اکثر لوازم مورد نیازشان را اینترنتی خریداری کنند و لوازم مورد نیاز و غذای حیوان نیز از این قائده جدا نیست.
بنابراین راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی مشکلات و نیازهای این دست از مشتریان را تامین می‌کند، آن ها می‌توانند لوازم مورد نیاز برای حیوان خانگی خود را آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند و در نهایت راه اندازی پت شاپ آنلاین فروش خوبی برای دارندگان این فروشگاه ها به دنبال خواهد داشت.

مزایای راه اندازی پت شاپ آنلاین

  • محدودیت مکانی وجود ندارد، مهم نیست کجا زندگی می‌کنید، با دسترسی به اینترنت هرجایی که باشید می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را بخرید.
  • امکان ایجاد تنوع بالا محصولات در یک فروشگاه‌های اینترنتی.
  • امکان مقایسه محصولات و برندهای مختلف.
  • امکان مقایسه قیمت محصولات مختلف.
  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه و انرژی مشتری.
  • راحتی در خرید و حمل و نقل.

راه اندازی پت شاپ آنلاین را از کجا شروع کنم؟  

قدم اول داشتن اطلاعات مفید از حیواناتی که قصد دارید محصولات مربوط به آن ها را ارائه دهید می‌باشد. شما برای راه اندازی پت شاپ آنلاین نیازمند این هستید که محدوده خود را مشخص کنید. یعنی دقیقا بدانید برای چند نوع حیوان ارائه سرویس می‌کنید و با تمرکز بر تعداد و نوع آن ها اطلاعات کافی را نیز تهیه کنید و بدانید چه نوع حیوانی به چه نوع غذا و دارویی نیاز دارد.

طبق آمار در میان حیوانات خانگی، سگ در رتبه اول، گربه در رتبه دوم و سایر حیوانات در مراتب بعدی قرار دارند. بنابراین این دو حیوان باید در اولویت شما قرار گیرند و محصولات مورد نیاز آن ها را در فروشگاه خود بگنجانید.

در ادامه چند مسیر ایده آل برای راه‌اندازی پت شاپ آنلاین را بررسی می‌کنیم، شما بدون نیاز به داشتن مهارت یا دانش خاصی به کمک این روش‌ها می‌توانید پت شاپ آنلاین خود را راه اندازی کنید.

اهمیت فروش اینترنتی لوازم حیوانات خانگی

حیوانات خانگی مثل یکی از اعضای خانواده هستند و نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. حیوانات خانگی نیاز به غذای مخصوص و لوازم خاص دارند. صاحبان حیوانات خانگی لوازم مورد نیاز حیوانات را معمولا از پت شاپ‌های اطراف‌شان تهیه می‌کنند. اما مشکل اینجاست که در خیلی از شهرها و مناطق به خصوص شهرهای کوچک‌تر به راحتی نمی‌توان یک پت شاپ پیدا کرد. حتی اگر هم پت شاپی در این مناطق باشد، احتمالا تمام وسایل مورد نیاز حیوان خانگی را ندارد.

 

در این صورت بهترین راه این است که محصولات لازم برای حیوان خانگی را به صورت اینترنتی خرید کرد و درب منزل تحویل گرفت. پس با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی می‌توانید نیازهای این دست از مشتری‌ها را تامین کنید. به این ترتیب هم نیاز خریدار خیلی راحت برطرف می‌شود و هم شما محصولات بیشتری را می‌فروشید.

حتی کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هم ترجیح می‌دهند کالاهای حیوانات خانگی خود را اینترنتی بخرند. چون مثلا برای خرید یک غذای ساده باید در ترافیک و شلوغی به مرکز پت شاپ‌های تهران در خیابان اسکندری بروند. تازه این منطقه در طرح ترافیک و زوج و فرد قرار دارد و دسترسی به آن سخت‌تر می‌شود. به دلیل همین مشکلات است که خرید اینترنتی به سرعت در حال گسترش است و مشتریان مغازه‌های پت شاپ هم به همین سرعت کمتر می‌شوند.

چطور فروشگاه اینترنتی پت شاپ راه‌اندازی کنیم؟

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید یعنی متوجه اهمیت راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در زمینه فروش لوازم حیوانات خانگی شده‌اید. اما چرا تا الان برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی اقدام نکردید؟ احتمالا به این دلیل که فکر می‌کنید داشتن فروشگاه اینترنتی کار سختی است و به دانش و تخصص بالایی نیاز دارد. 

پت شاپ آنلاین در اینستاگرام

بیشتر مردم این برنامه را بر روی تلفن خود  نصب کرده اند و چند میلیون فعال اینستاگرامی وجود دارد.همین حالا نیز فروشگاه های اینترنتی زیادی وحود دارند که کسب درامد می کنند. ساختن فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام خیلی کار سختی نیست اما هزینه هایی ممکن است برای فرد داشته باشد هزینه هایی چون تبلیغات، تولید محتوا و… باید پرداخت کند. تاسیس فروشگاه در اینستاگرام نیاز به تخصص خاصی ندارد اما اگر می خواهید فروشگاه بزرگ با فالور های زیاد بسازید باید نکاتی را رعایت کنید.

  • عکس های واضح و شفاف از کالا های خود بگیرید
  • نحوه برخورد با مشتری
  • جلب اعتماد مشتری
  • قیمت مناسب برای کالا گذاشتن
  • اهمیت دادن به نظرات دیگران

پت شاپ آنلاین در تلگرام

تلگرام هم جزء شبکه های پر بازدید حساب می شود و می توانید در ایجاد کسب و کارتان را آغاز کنید و ممبر جذب کنید. البته که جذب مشتری در اینستاگرام آسان تر است اما در تلگرام ها با استخدام ادمین و تبلیغ کردن می توانید به فروش خود کمک کنید. می توانید در سایت ها نیز تبلیغ کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: